Sunday, January 16, 2011

NEW YEAR 2011




salam..
OMG!! blog aku dah berhabuk...(fuh2...!)
dah lame kot aku x buka blog aku..huih!
nak kate aku student..dah abis belajar..
nak kate aku bekerja..x lagi..
tapi nk wat camne..kerje tanam anggur ni mmg bz kit..huhu..
mmg dah terlambat aku nk wish epi new year kan??
tahun baru ni azam aku berubah sedikit.kalau dulu nak belajar betul2 sampai dpt result yg baik..Alhamdulillah..capai gak walau tak sampai tahap yg dikehendaki..tapi aku bersyukurlah..
tapi tahun ni azam aku plak adalah "anda ada komitmen yg tinggi yang perlu dilaksanakan..jgn hampakan org tua mu " insyaAllah...

Biasalah kan setiap orang mesti ada azam setiap tahunkan..
dan berharap azam itu terlaksanalah...
dan aku juga berharap azam baru ku ini terlaksana juga..


muka azam baru


No comments: