Sunday, February 6, 2011

singgah MELAKA

salam sume..
entri kali ni simple-mample..
aritu aku dan keluarga p Melaka time cuti raye cine..
inilah masa aku bersama keluarga setelah sekian lama aku x berjumpe ngan dorang..terasa rindu plak..
Melaka..sume tahu banyak tempat sejarahkan..
biasalah tempat2 yang selalu pergi..tapi tak sume tempat aku pergi..mane yang tahu jalan je aku pergi..ngee..
ulasan yang lebih lanjut..teruskan melihat gambar2 aku ni hah





A Famosa..dari dulu sampai sekarang same jer tempatnyer..tak berubah..inilah tempat penaklukan oleh Belanda semasa negara kita dijajah..tembok yang kukuh dan tidak dimamah usia..huuu hai..


pintu masuk..masih kukuh lagikan..


tapi yang ni..bukan tempat bersejarah..hehe..inilah tempat syurga wanita..shopping time..!!


kereta kebal dulu-dulu..


museum yang banyak memberi sejarah tentang adat-adat,kebudayaan dan mcm-mcm lagi


snap..!klik..klik..


jonker walk..harus pergi..seronok dapat cuci2 mata anda..

No comments: