Saturday, August 13, 2011

terbaek dari KAMU!


Assalamualaikum w.b.t semua..
Di pagi pagi buta ni aku tetiba plak rajin nak wat entri kt blog aku ni hah..
ilham ni datang dari laman muka buku aku gak..
pikir punya pikir tetiba hati ni teringin plak nak beremosinto sikit perihal KAWAN.
sape yang takde kawan langsung..sebab per??(kening kanan naik ke atas)
memilih sangat ker??
dia tak sekepala mcm kamu ker??
dia tak hooott mcm kamu ker??
dia tak pakai hp blackberry sama mcm kamu ker?
dia tak bla..bla..bla...

Perlu ker memilih kawan der? tak perlu kan.....
ada banyak sebab kita perlu KAWAN selain mak bapak kita dan juga boipren kite..

KAWANlah yang senang kita nak pinjam duit
KAWANlah yang sudi tolong kite bagi pinjam assignment
KAWANlah yang bagi kite pinjam transport mereka bila nak pergi beli topup
KAWANlah yang kita cari sebab nak pinjam bahu sekejap
KAWANlah yang menyebabkan korang baru kenal dunia
KAWANlah yang akan back up kite bila kita gadoh ngn boipren @ gelpren
KAWANlah segala-galanya..
betul tak??

tak kisahlah kita ni sape pun kawan janganlah memilih sangat sebab kawan2 ni kekadang pembawa rezeki kita gak..contoh bila kita mencari kerja kawan2 juga kita tanya..kan..kan..untung2 dapat plak uh kan..lagi kalau kita jual barang kat member ni then,member 2 past kat org lain dan past3..sampai kita menjadi..kan perlu 2 seorang kawan..

dengan itu aku pun buatlah satu try n test kat member2 aku kt laman muka buku ni hasil memang best..dorang mmg rakan aku yang TERBAIK aku pernah jumpa walaupun aku menjadi seorang yang...................
-
-
-
-
-
-
-
-
-

agak besar...

dan inilah hasilnya..menjadi..almost 40 frens yang sudi like post aku kalau aku jadi camni dorang tetap akan ngaku KAWAN....(iklas tak ikhlas belakang citer)


Meh aku kasik kenal member2 aku yang sepotingg habes..dorang memang cool ar..sudi gak dorang klik LIKE kt post aku ni hah walaupun tak seberapa gah citernyer kan..mcm org tuuu....


mereka yang cantik cantik dan juga yang handsome2 sudi gak LIKE aku ni hah



mereka yang sudi LIKE post aku..yang penting sekali kezen aku pun sudi LIKE gak!
ouchh terharu...(ditujukan kepada NOOR AKILLA)



Mereka yang comel comel, kacak kacak belaka sudi LIKE aku..thanks yoo!!
sedara aku terBAEKK!!(yg paling atas sekali)


si gadis yang cantik lagi pandai pun sudi LIKE aku..

jangan memain der artis uh LIKE aku..ter anjat gegerl!!
sebenarnya tak semua aku letak mereka mereka sekalian sebab ni aku main tarik2 jer.yang tak ade du jgn kecik ati lain hari aku masukkan pasal korang palk ya member??
dan akhir kata..






2 comments:

miruL said...

best kan kalo ikhlas dlm berkawan ni..

keQna said...

kita berkawan kan kne ikhlas wak..

:P