Saturday, August 14, 2010

bercuti di MELAKA lagi...!!

salam sume...
kali ni keterangan x banyak mane..cme hanY mampu mempamerkan gmbr2 jer...dlm gmbr pun boleh mnceritakan kemane jer aku pg kt Melaka uh..even aku dh pegi bnyk kali..tapi seronokY berbeza2 tau..huhu gambr ni smbungan dari citer pasal jom heboh sebelm ni..cme aku devide die dlm citer len..baru besh kit...jom cuci mate neok gmbr yg x seberape ni..zass!!


mesti shoppg lu before gerak kua dari jom heboh..
klu x beli t rase nyesal plak..huhu

mesti isi perut dulu sblum kua dari pintu utama sampai pening nk beli yg mane...
last2 beli kopok leko 3hinggit..kenyang2 ayam lah..huhu


sampai jer bandar Melaka..terus je cari parking kete dan berjalan serata bandaraya uh sampai penat..sambil2 jln uh boleh menguruskan bdn yg sudah memuncak naek bagai kene pam..agagaaga!!pening gak ar nk cari jln shortcut ni..

sempat snap ma pic di tmn mini tgh bandaraya uh...cantik tau!
jadi model taman sat!!


sang pujangga ini sedang main dam tapi versi gergasi punya..damY pakai mangkuk..kira sape yg rabun teruk sgt..lehlah men pkai versi ni jer,,senang dan jelas..tolak pun pki galah jer..kiki..cumil kan..!!

di bandar merah Melaka..berjalan2 bersama mmbr DORN mencuci mata dgn brg2 cnderamata di sane..besh2!!

aku x pasti di mane..tetau jer aku der kt ats dari bandar Melaka..huiihh!!semput gak ar nek tangga..dh berusia kot..hukhuk

di bandar merah Melaka..jln2 di lorong2 yg berhampiran..

snap jap..dengan riak yg selamber..ammaa!

snap ngan En.skemon..di tgh bandar..
jln terus jam pasai neok kitorg gmbr tgh2 jln.,hahaha!
tapi der ku kesah..lalala..

sawadikkap!!
bak kate skemon..meydai2..haha...layannn...
aku pun xtau nape mon gmbo camuh..haha..
dia mmg lawokk!

bergmbr di river cruise..menarik pemandangan di sana...
peace kit kt org sane..

berehat sebentar bersame rakan terhebat aku,mon,dorn..dengan gaya tersendiri..vavaa!!
kan aku ckp..dorg mmg sporting abh..besh ngan dorg..

snap di kapal besar...x masuk pun..lalu jer..dulu tecik2 aku penah masuk..mgkin skrg same jer kot dalm die..huhu..

rest lg di surau tok smbhyang zohor..bergambr berlatarblkg kubo..hui...

part pling besh!!
round2 kt jonker walk..besh woo..mcm2 der kt sane..klu p melake msti singgah sbntar di jonker walk..cuci2 mate jer..tapi besh amat!!ilang penat mase uh..

muke epi sbb dpt p jonker walk..muke pnt trus ilag berubah serta merta menjadi ceria..agagaga...

beli belon berharga 5 posen..
alaaa...belon yg kene tiup sndiri uh..saje mngimbau mase budk2 dulu...
soronok maen tgh2 alam..

membulatkan mata yg sudah layu kengantukkan...huiih!!
dorn still steady lg..apakah rahsiaY??

menuju ke jalan pulang smpt snap jap di tepi jln pun jadilah..
bydwy..even penat..ati puas ati dpt round2 melaka sampai puas..
huhu..menuju ke PD..
sampai umah bantai tido puas2!!!
habesss dah citer ni..
enjoy ya!!
wassalamm..


No comments: