Friday, August 13, 2010

jom heboh di melaka!!




salam...
huiissshh!!!!
aku x rase kau ni ketinggalan dlm menJOINkan diri p jom heboh uh..
ni baru pes time kot..kiki..
padahal bukan kt JB uh x de wat JOM HEBOH gak..mngkin aku x berkesempatan kot..kiki..
tapi hari 2 aku berkesempatan ar palk p..der mase pree uh..wet pun ringan jer nk ulur bg wet minyak ngan don..aku pun on jer p..tapi aku x p bersua ngan don..mestilah nga
n mmber lain..aku x lupe kwn k..huhu..sebab per...t leh tong2 wet minyak..kiki...alah..biaselah idup sebagai student ni..wet pakai pun wet pinjaman jer...huhu...dengan sape aku pegi..rujuk rajah di bawah..ceh!





dorn , syed dan aku




dorn , skemon dan aku


bergambo dpn pintu utama adelah wajib bg kami bg menunjukkan bahawa kami dh pegi sane..
kiki,,poyos!!
dorg mmg sempoi kot..
sporting abh..x kesah nk kemane pun..
asyik bilang ON jer..
huhu..
besh2!! kitorg pegi kemane jer yg rase nk pegi..aku rase sume tmpt kot kitorg pegi..huhu..penat2 pun penatlah..
yang penting puas!!!dan nk tau sape kitorg jumpe x?




mesti kenal kan..dia adalah MIA SARA yg pelakon dk tecik dlm citer ADAMAYA..OMG!!!she's very2 cute,mcm nk gigit2 jer dk tecik ni...damm it!!



aidit..huhu..tgok depan2..perghh!!hensemm thp dewa ar..tapi seb bek somi org..klu x aku dah lame sebat die jer..kiki..i loyke him !!



MARIA TUNGKU SABRI ..uh dia seorg yg peramah..dia x lah gemuk mane pun..dlm TV jer dia nmpk besar..depan2..biase2 jewr dia..




ARIDINATA..huhu pelakon dlm citer DUYUNG..kiki..ensemm gak..



KAMARUDDIN..seorg penbaca beita TV3..smart seh!

haiii,,,(nada ngeluh)sbnarY banyak lg gambr..tapi x larat aku nk msk kan sumeY..banyak no..ape yg aku rase ptt dikongsi.ni lah die..t nak lebih bnyk lg,,,add FB aku jer..banyak gambar aku selitkan..penatlak aku nk type kt sini..papepun besh wo p sane...mcm2 aku jumpe..puas pun puas gak!!
k stop sini lu,,smbg next blog len plak yer..
papaii..wassalam...

No comments: