Friday, November 12, 2010

Cik Ain berjalan seharian

huih...lame dah kot x update blog..
bukan per..bz sesangat ngan final ritu..
n now aku dh free skrg...sooo..aku nk citer blik per yg aku pnh wat...
huhu...
walaupun citer ni dh lame sgt..aku ttp nk citer gak aku kemane..
ni blog aku n der aku kesah aku nk citer time bile..
hehe..xyah nk merepek sgt.,
aku bersame kawan ku ni..menghabiskan masa seharian berjalan,,nk jadikan citer..bnyklah tmpt yg kitorg pg...citer bebanyak x leh guna gak..meh aku bg korg tgok gmbr kit..kit jer..huhu



klu pasan kt wall uh de tulisan kalimah ALLAH..haa mai2 tgok..besar2kanlah biji mate uh..nmpak x??klu x nmpk tandeY..........(ngeee...)



part plg aku suke..sbb...sebab..kulit i nmpkk cerrah gitu...wlupn hakikatY x lah secerah mane pong..pasan je lobehh!!huhu..


asal nmpk je tmpt menarik...i akan trus berposing cm x hengat doniaaa,,huihh!!



mari menuju ke tmpt lain..hari msh siang lagi...ayuh kengkawan...!!xtau aku dh pnt pakai high heel ni...2lah sape swoh pakai..xde kan..kan...


bergmbr dlm umah lame...diperbuat dari kayu jati...amatlah teguh berdiri..kukuh sekukuh-kukuhY...




lua kawasan umahY...xde sape nk duduk pong...sebb mmg xde org nk duduk lagilaa...hehehehe..



opsss!!!kantoi den tuko sipo jepon..sobab den dah x larat nk pakai kasut tinggi lg..ponat den ekau tau....tapi posing ttp berjalan dengan lancar sekali..hahahaaha...


berjalan ke I-city..hamek kau berjalan sampai kemalam hari...kate berjalan seharian...kiki..



gmbr jap walupn muke dh nmpk pent sgt....snap ttp berjalan lncarrrrrr.....


mari menuju ke rumah...yeah!!!!penat hanya tuhan je tau,,tapi mse berjalan x hengat dunia..hamek ko..sok kaki kram truih!!



tadaaa!!!
2lah 2..jln seharian samapi ke malam hari..
huihh!!pueh mak pueh..
sok citer len plak...
salam

No comments: