Wednesday, November 17, 2010

RAye HAji 2010!

sekadar gambar hiasan


salam.. disempena hari yang mulia ini... saye ingin mengucapkan " SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA" kepada semua warga muslimin dan muslimat.... sedih sikit x dpt menymbut sebab kene trun SEGAMAT di pagi raye.. dapat tiket kul 9 uhh!!haih..!malas betuilaa nk bgun pepagi ni.. baju pun blom kemas lg..mcm nk bawak bakul je p sane..tp malu lak ai kan.. kang x pasal2 org tgok aku mcm nk lari uma plak..herm.....sat lagi naa aku kemaih baju uh.. ................... baju aku dah mule memanggil2 aku dengan bahase x#ln#$.."oiii cik ain cepatlaa kemas baju ni..!!" hehe..dahlaa sampai disini je entri aku..pendek2 pun padat gak.. kiki.. op2..walaupun raye korban tetap boleh minx maaf gak kan.. so...saye mohon ampun dan maaf kepade sume sedare mare,mak ayah adek abg.. sorri sesangt yer x dpt raye bersame...uwaaa!! tahun depan kite raye sesame k... salam..


sekadar gambar hiasan

No comments: