Sunday, March 27, 2011

march dalam kenangan!!


yaaa!!
mungkin citer aku nk dah agak hampir nak basi..
tapi apekan daya mood nak berciter pasal ni membuak2 di hati..so,dengan hati yg ikhlas aku wat je lah entri pasal ni..wat kenangan...ngan..ngan...
pada tarikh 9/3/11' (ari tu..)..aku ngan rakan2 taulan aku akan mendapat 'barang baek punyer'
setelah 3 tahun berhempas pulas bagai hali lintar,banjir kilat dan sealiranY..
huih..kalau nak di citer sepanjang aku belajar..macam2 perasa beb..semua cukup..
jatuh naik tersungkur..sume 2 aku dah rase..
time 2 hanya tuhan je lah aku bermohon tabahkanlan hati Hambamu ini dalam memperolehi ilmu..kalau x de usaha lebih mmg aku pun x taulah ape nak jadi..
thanks 2 kengkawan2 dan lecturer2 aku yg x jemu2 beri sokongan dan tunjuk ajar kat aku..
TQSM..10000x!!

terimalah....



NURUL AIN BTE ANUAR
DIPLOMA KEJURUTERAAN AWAM
POLITEKNIK PORT DICKSON

bersaksikan matahari terik ini lah aku menerima sijil aku kt dalam dewan nun belakang aku tuh..


paling dihargai dan disanjungi mestilah ayah mak aku..
harap dorang bangga dengan kejayaan aku ni lah kan..
sayanggg dorang..


keluarga yang banyak memberi sokongan besar..
(inilah keluarga besar aku..)
kalau nak taulaaa


org ke 2 memberi support adalah dia..
member dari awal sem sampai last sem..
huih..dialah kawan sejati aku..
ZURAINAH ABDULLAH


tayangan perdana..
bangga dengan pencapaian anda??


mestilah kami bangga..!!!
peace..!

sekilas wajah2 kawan-kawan2ku di majlis konvokosyen hari itu..
tahniah kengkawan semua...!!!








No comments: