Sunday, March 27, 2011

xtvt di hari minggu saya


assalammualaikumm.....
di malam hari yang ade mood tersangat ni..
aku tersangatlah nk citer pasal weekend lepas..
ritu aku saje2 je jenjalan ngn sedara mara berjalan merata tempat..
saje2 nak riangkan hati..


mestilah snap diri sendiri gamaknyer..
lalala...

bersama sedara mara yang giler bergambar..


kelihatan bukan aku je yang suke lepak..
x nampk berderet belakang aku suke melepak..
budaya apakah ini??

tadi pemandangan belakang aku..
depan aku pun berderet2 gak..
biasalahkan hujung minggu..ape nak wat lagi..
cuci matalaaa...


senyumm..
x perlu kate ape2..

aritu gak..sempat berjalan ke IKEA..
mase uh ngah sale..sajelah nk menyibukkan diri
ape SALE yang di uar2kan oleh IKEA..
macam2 ada......

pemilihan almari dilakukan dengan pemerhatian yang teliti..
pilih yang berkualiti ya..

dorang memang suke snap kt mane2 jer..


last sekali jenjalan ngn member aku..

snap dimerata2 tempat..hahaha

macam kt Hong Kong daa..

seharian berjalan memang x terasa penatY..
tapi bile dah sampai rumah..
hanY tuhan je lah tau..
sakit seluruh badan..
dari hujung rambut sampai hujung kaki..
agaggagaga...


No comments: