Tuesday, May 8, 2012

TOP GUN funfair!

salam 1 malaysia..!!
halu..haluuu...mari rileks minda jap dengan membaca blog aku ini..bagi yg sudilah kan..citer taklah segempak mana.sekadar mengingati kenangan tak berapa manis sangat dengan member-member masa belajar dulu.citernyer cenggini,aritu member-member aku ajak aku pergi funfair..huhu..funfair jer..cadangnya nk main kete langgar-langgar jer..main setakat 2, 3 round pedehal sgtkan.

seronook men benda alah  ni..siyess wa ckp lu..

tapi apekan daya..disebabkan kitorg dh pnh men kete langgar..kite org nk cubelah yg agak adventure kit..bak kate tom " x remajelah wei klu x men game ni " Alangkah tercabarnya diri aku...trus beli token..apelagi.tak menoleh kiri kanan..inilah dia gamenya...TOPGUN!!



huih!!korang pasti tahukan benda alah ni..alaa yang bentuknya macam huruf T pastuh boleh pusing 360 darjah celcius.Memula kitorg tgok lu org len main lu..kunun2 nk tgok camne reaksi org dlm tu dulu..huih!tgok jer alaa biase kot..pusing2 je lah..hahh!!biasalah jerit-jerit semua ni...normallah kan?
okayy! mari sume kite mulekan...


sempat amek gambr lu sblom naik..agak dpt memberi support..memberiker??



yehaaa!!!ariba2!!dengan muke kental..marilah kite flying!!!korang ingat mereka semua tuh semua senyum ker..takde maknanya..jgn tertipu dengan mereka semua..semua ni penakut..aku memang sengaja pilih duduk belakang..sebab aku pernah rasa duduk depan.memang terbaiklah.



360 darjah sekali dia pusin
Pada mereka yang tak pernah naik.Meh aku citerkan sikit pengalaman aku naik benda alah ni.Korang akan rasa macam nak terbang ke luar,pastu bila time dia berhenti dekat atas makanya kepala korang akan berada di bawah.time tulah rasa macam nak terbuarai isi perut korang.Aku rasa dah macam kat dalam mesin basuh mak aku je tim uh.Dia punya pusing memang tak hengatlah.Puas member-member aku jerit suruh berhenti..hah nak sangatkan.Sebenarnya memang menggerunkan semua org...ckp ngn aku sape nek ni x kan menjerit langsung..aku berani gigit kuku jari kakilah wei!!mesti kene jerit gak..perhh!!mmg cuak abih nek ni...mmg mcm nyawa nk tercabut..rase nk tercmpak pun de gak..huhu..tp pape pun TOP GUN mmg power ar wei..sape yg lemah semangat,skit jantung,darah tinggi dan sewaktu dengannya..elak-elakkanlah..mmg time uh sume baru ingat tuhan..lagi-lagi bagi kaum hawa yang bertudung.kalau teringin nak main game ini silalah pakai tudung ala-ala kadar saja sebab kalau korang pakai berbelit sane sini dikhuatri akan menjadi hantu bungkus.ahaks!


Masa tuh, aku ingat lagi kengkawan aku cakap..

sebelum main benda alah tuh,
tom : x remajelah wei!nek ni lah jom..
ecah : bile lg nak rase wei..jom ar2..
amy : x kesah..tapi takutlaa..
dayah : aku x nek..sebab aku dh rase dah...hehe
paei : aku takut..(x kesahlaa)
ina :ok je..aku mmg nak nek pun..
anis :erm..bolehlaaa(wlupun dh ckp mahal la wei..rm6)
aku :err...jom lah nek game yg pusing2 uh..(ati dh serbe salah ngn tom)..oklah jom ar nek TOP GUN uh..

semase permainan;
tom :aaaaarghh!!!!!(jerit sampai nmpak anak tekak)..tetibe senyap....
ecah : argghh!!!......uwaaaa..(nangis dlm ketakutan)
amy : arghhh.....!!!!!pas uh senyap..sbb die tutup mate..
paei : anis aku takut ni...arghh!!!!!!!!!!!!!
ina : jerit x tentu hala...pas uh senyap sbb x tau nk jerit pe lagi...
anis : jerit sekuat ati..sambil ttup mate..
aku : dah laaa wei...bile nk berhenti ni...smbil jerit sekuat ati sampai x ingt dunia...

selepas permainan;
tom :wei...x sangke sekeji ini aku naik..tobat x nk naik lagi..muntah 2 kali
ecah :sumpah x nk naik lgi...(pening2 lalat)
amy : aku x nk nek lagi..(bdn lemah longlai muntah 2 kali)
paei :pening2 lalat..muntah sekali..
ina : xleh pijak bumi dh..longlai terus..
anis : pening2 lalat..
aku :pening2 lalat..sumpah aku x nak nek lagi!!

haaaa.....2lah aku pick secara random pe dorg bitau kt aku..
nak rase sgtkann..
raselah..
BDW..aku dh naikk before ni..
tapi tu 6 tahun yg lepas...
kiki..
sesiape nk mencube.trylah kt PD..
sementara tgh beropersi tuh...
RM6 seorg..
belum cube belom tau.....

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha..rindu lak time dedolu..gelak aku baca...*baru baca even ko da lama post..haaha