Friday, May 4, 2012

terbongkar satu rahsia!!


Assalamualaikum…

Satu hari tu,aku pergi satu tempat shopping mall dengan kawan aku.Setelah penat bertawaf  shopping mall uh..aku ngan mmbr aku tuh pergi tgok wayang time uh x ingat citer ape..tak sampai separuh citer uh uh tetiba aku rasa nak terkucil.So aku pun p lah toilet..dengan gaya model berjalan aku pun masukkalh toilet tetiba aku terdengar suara orang .“hamboi ingat aku ni patung ker duk terpacak depan2 ni”.Aku pun pusing tgok makcik uh balik. Dia siap bercekak pinggang mengadap aku “ dua posennnn!!”.bergegar satu shopping mall uh.Aku pun dengan muka senyum kelat2 uh bagilah dia dua posen.Sumpah aku ingat die tgh tunggu anak dia kt toiler uh so aku abaikanlaa..Sooori ye makcik.So dengan muka konpidennya lagi yakin aku teruslah masuk toilet uh.

Alamak full pulak.Aku dah tahan tahap ayu ni.tunggu punya tunggu,akhirnya pintu depan aku terbuka..YESS!.tetiba aku rasa mcm terkena BOM..rambut panjang ok dah cantik..tapi bermisaiii…..tertiba macam nak maki dia..weii ko salah masuk toilet arr..tapi hampeh “ err,,ini toilet laki ker?”..Dengan mukanya terkejut dia pun mengangguk..seb bek die dah zip suar..kalau tak teettttttt..aku rasa macam nak buat larian pecut je.Aku pun keluar fuhh seb bek takde org nampak..makcik tadi pula mengadap ke depan kalu dia tau mahu die gelak berguling2 kat lantai tu..aku pun berjalan mcm pencuri masuk ke toilet yg sebenar-benarnya..Mulalah rasa nak sumpah2 je makcik uh.aku rasa aku tak rabun dan aku aku yakin gambar uh gambar pompuan tapi ntahlaa.tapi sebelum masuk uh aku dah tengok gambar uh berkali2 rasanya..benda nak jadikan.Bila settle semua..aku pun keluar dengan perasaan yang bengang teramat..janganlah terserempak mamat uh! Dan yg pasti aku rasa mcm patung2 baju uh mengejek2 aku..”uuuu..ade budak uh salah masuk toilet”demmm…………..

NASIHAT : BERHATI HATI MEMILIH TANDAS.

Sekian..

No comments: