Sunday, July 18, 2010

alhamdulillahh.....




sambg citer pasal adik aku yg sorg je ni..
tepat jm 4.30 pm..dia boleh blik uma..
legalah kami sekeluarga....tapi dia dlm pemerhatian lg...die de appointmnt lg 2 mggu lg tuk pemeriksaan lnjt lg..ape2 pun dia dh balik..hadiah dia dari mak..mak kite banje dir kepc(KFC)..huhu..aku pun join gak ar kan..kiki..
tapi di sebalik citer die..aku nak selitkan gak citer pasal..

PENGORBANAN SEORG IBU saye...
Pn. Rohana bin Kasman
..
ermm...susah nak diluahkan sebenarY..xpe aku cube luahkan dari ati aaku ni..
selama 4 ari adik aku kt sepital..selame itulah dia sggup temnkan adik aku...setiap pergerakkan adik aku diperhatikan,ditatang,dibelai,segalalah yg dia mampu lakukan tok adik aku..
ade satu ari 2 dia jth sakit..semput...aduhhh...sedih uh dgr mak aku cam2.aku swoh dia blik..tp dia x nk..nak gak mengadp adik aku sorg ni..klu mlm tido uh..sggup tido atas kosi jer...yg kitorg tido atas katil yg empuk..erm..mak!!(nada sedu2)...
dgn itu..ku berjanji akn membalas jase2 mu mak sampai akhir hayat nanti..
saye syg mak sye sgt2..ko mmg terlalu baik didunia dan diakhirat....
xder yg dapt diganti selain mak saye...sob...sob.....
sedih noo...



5 perkara tentang mak ku..

  1. tabah
  2. tegas
  3. penyayang
  4. mengambil berat
  5. sayang akan keluarganya
sayang mak sangat2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





No comments: