Friday, July 16, 2010

salam...

bismillahirahmannirahim...
aw cakkk!!
setelah memikirkan masak2..
aku bersedia tok................
membuat blog aku sendiri..
x salah kan...
kiki..
permulaan ni...
aku cume mahu memperkenalkan diri aku yer...
name diberi NURUL AIN ANUAR..
boleh pggl AiN @ aRi
lahir di BATU PAHAT..
pada 11/2/1989 ( kene bg adiah ni)
still study lg kat POLITEKNIK PORT DICKSON dari taun 08 smpai 10'
amek kos DIP.KEJURUTERAAN AWAM..
adik ade 2 org je..
mak cakap "xyahlaa reramai sgt...yg ade ni pun dah mcm jage 10 org..."
kiki..
makneY kitorg budak bek..ngeee,,
baek ker..kot!!!
insYallah segala luahan perasaan sprti suke ke..marah ker...pape jelah..
akn ku luahkan didlm blog ini..huhu..
yg rase ptt di kongsi je lah kot..
arap segalaY berjalan dengan lanco lah..
walaupun aku dpt rase xde pengikut yg ramai seperti org lain..
tapi aku akn ttp menjlnkan xtvt menulis blog sampai aku puas..
(ye..ye..o je lah..)..
dulu aku suke gak membuat diari,novel..dulu2 ar mase sek. ren lg..
banyak wo..pas2...aku stop sebb diari aku dah terkantoi sebb de org len bace..
malu ar kan..segala luahan aku jadikan puisi kt dalm buku uh...(ceh2..)..
yg dulu aku wat novel aku stop gak..sebb mmbr2 pnjm x pulgkan..
idea pun dah xder,,,lalu mls nak wat lg..
agak2 dorg ingt lg x novel yg aku wat dlu..hukhuk...
x kesahlah!
ambil yg jernih buang yg keroh...
so,dgn ini saye akn membuatkan diari trsndiri di dlm blog ini
dgn GAYA trsndiri..ops!
oklah...xleh citer bebnyk lg...
nanti aku smbg lg di episod akan dtg dgn cerita yg korg x tau lg aku ni sape...huhu..
wassalam....


No comments: