Saturday, May 28, 2011

awak!!

setiap hari saya akan terpikirkan pasal awak..
setiap hari saya "search" awak..
saya "follow" awak tanpa rasa jemu..
hampir setiap masa juga saya menghabiskan masa untuk awak sahaja..
setiap saat, minit, jam, hari..
awaklah yang sentiasa difikiran saya setiap hari..
awaklah yang saya terokai setiap hari..
hidup saya bagai tidak lengkap jika saya tidak ambil tahu pasal awak..
saya tidak boleh berpisah dengan awak selagi saya tak dapat apa yang saya mahukan..
saya terlalu mengharapkan awak..
awaklah harapan saya demi masa depan saya..
saya sangat perlukan awak..
berilah saya peluang untuk masa depan saya..
harapan saya terhadap awak sangatlah tinggi...
saya juga tidak akan berputus asa untuk masa depan saya..
saya tak mengharapkan terlalu tinggi tetapi memadailah apa yang saya ada sekarang ini..
awak..
saya bukan memilih tapi saya perlukan pilihan yang terbaik..
bukan untuk kepentingan diri sendiri tapi demi keluarga saya dan masa depan saya..
saya memang sangat sangat mengharapkan yang terbaik..
dan..
saya tahu tuhan yang akan menentukan segalanya..
saya juga berserah dan terima seadanya segala pemberiannya..
tapi saya juga perlu berusaha demi masa depan..
dan..
saya tahu tuhan itu Maha Adil dan tidak akan mensia sia hambaY ini..
saya akan tunggu saat itu..


No comments: