Sunday, May 22, 2011

pawagam part 1 = KONGSI

salam semua..
entri kali ni plak pasal ritu aku dah mengambil masa ku sedikit untuk pergi tgok wayang..even ade entri pasal aku lebih rela beli CD kan..no..no..aku de cakapkan sebenarnyer kedua2 cara pun aku leh terima gak..lagipun ape salahY pergi menonton wayang bila de org belanja kan..org tua2 kate jgn tolak rezeki..kat sini aku nak ngomelah sikit sepanjang aku tgok citer ni..xbanyak sikit2 jer..kalau nak magha..maghalaa!(der aku kesah?)

KONGSI


Dengan trademark baek punY.."lu langsi..lu mati!"..pergh mmg gempaklaa..dah tak sabor ni nk p tgok start citer kul 1 stgh beli tiket 1 stgh gak..hehe..ape leh watkan..dengan jalan terkial2 ni cepat2 masuk pawagam..reaksi pertama huih x ramai plak yg tgok sambil mata cari seat..citer dah mula..dah agak daaa..muka pasrah..aku pun layanlah citer gempak ni sampai abih sambil mengerut dahi..nape yer Cik Ain??



mengikut perjalanan citer uh bagi akulah kan citer tak se gah tajuknyer pun..mungkin sebab pelakon paling popular di Malaysia iaitu shaheizy sam berlakon menjadi modal aku tgok wayang,kalau tak mcm aku cakap ritu aku rela p membututi mak aku p beli barang dapur.Sam(Tumulak) berlakon mmg menjadi..pandai gak dia wat skill2 bagai..kira hebatlahkan..kan..bab 1 malaysia dalam group gangters uh mmg thumbs up laa..tgok dorg uh mmg aku pun gerunlah..kalau terjumpe betul2 ni mahu aku kecut perut...tapi..tapi itu para pelakonY..bab jalan citerY plak aku mmg x bape paham sgtlaa..korg boleh bitau ark pe pasai pa tumulak trn Malaysia..ape misi dia uh sbnrY?aku nk kepastian..dia sibuk dok nak bunuh org tapi pasai pa?..dia ni sebenarya bek ke tak? aku dah nak kuar jer dari pawagam uh..tapi aku ilek lagi sbb msti tau punY pasai pe..bab gaduh2 real lah gak..tapi lame2 nek bosan plak..asyik cam 2 jer..bila nak kalah ni..last2 terlepas dah..dah beria2 ni kejar sane tumbuk sini..tapi still energy lagi..xkan cam2 plak..kasi ark cm lemah2 sikit badan uh..ermm..part si Mikail plak mmg tak boleh blah pasal nak tarik pedang samurai dia..terbelah ibu jari dia..mmg mcm real uhh!!
ending citer plak camtu jer..damn! punyalah bersusah payah nak tangkap tumulak camtu jer endingY..jatuh kt lumpur...perhh bertambah berkerut2lah dahi aku ni hah dgn mulut tergangga..lampu pawagam dah nyala..TAMAT..lahhhh..!motif citer x dapat lagi ni dah bis plak..grrr..!
komen aku sepanjang citer ni ialah..........

so-so jer..tgok boleh tak tgok pun boleh..!
aku bagi 3/5 bintang..
ape leh wat..org belanja..i follow jer..!


biasalah citer aku ni tuk santai2 jer..
aku luahkan pe yang terpendam kt ati aku jermlepas tgok citer kongsi uh...
x salah kot..kan..kan..rasai ape yg kite rase je...
wassalam..


No comments: